Kocioł Sokół Classic SD DUO 35 kW
Kotły SOKÓŁ Classic SD DUO to nowoczesne i ekologiczne urządzenia. Kocioł wyposażone zostały w stały ruszt wodny, który pozwala spalać awaryjnie drewno lub węgiel. Elementy posiadające kontakt z gazami spalinowym wykonane został z 6 mm stali kotłowej a pozostałe elementy z 4 mm. Nowoczesna konstrukcja wymiennika umożliwia osiąganie wysokiej sprawności kotła. Kocioł posiada palnik ekoenergia spalający paliwo typu ekogroszek, miał, pellet. Pojemny zasobnika paliwa, to gwarancja bezobsługowej pracy pieca przez wiele dni. Żeliwny ślimak w podajniku znacznie zwiększa wytrzymałość a tym samym bezawaryjność kotła.
Uwaga!! Kotły przeznaczone są do systemów wodnych centralnego ogrzewania w domach jednorodzinnych, budynkach użyteczności publicznej (biurowce, hale, magazyny, itp.).
Paliwo podstawowe:
- ekogroszek
- pellet
- miał
Paliwo zastępcze:
- drewno
- węgiel
Ważne informacje:
- Okres gwarancji 5 lat
Parametry
Moc cieplna | 35 kW |
Masa kotła | 547 kg |
Przekrój czopucha | 200 mm |
Sprawność cieplna | 90 % |
Klasa kotła (303-5:2012) | 3 |
Powierzchnia ogrzewana | 280-380 m² |
Pojemność wodna | 100 L |
Powierzchnia grzewcza kotła | 3,1 m² |
Wysokość kotła | 1665 mm |
Szerokość | 1260 mm |
Szerokość kotła bez zasobnika | 591 mm |
Wysokość położenia czopucha od posadzki do jego osi | 1400 mm |
Głębokość | 753 mm |
Głębokość z czopuchem | 930 mm |
Maksymalna temperatura wody | 95 °C |
Maksymalne ciśnienie robocze | 1,5 bar |
Pojemność zasypowa kosza | 300 dm³ |
Wymagany ciąg kominowy | 35 Pa |
Średnica króćca zasilania i powrotu | 6/4” G |
Zasilanie | 230V / 50Hz |
Okres gwarancji | 5 lat |
Pliki
- Instrukcja obsługi (4.86 MB)

Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.

W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną (po uzgodnieniu ze sklepem). Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.

Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami.

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.
Na pytania odnośnie rat internetowych odpowie doradca Santander Consumer Bank:
telefon: 801 80 18 55 lub +48 71 773 28 47.
Koszt według stawek operatora.
Możesz również skontaktować się z Nami:
telefon: 32 419 01 20
e-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.
Jak wygodnie kupić na raty w sklepie Kotly.com.pl:
- wystarczy przelew 1 zł i skany Twoich dokumentów – jeśli masz konto bankowe, internetowe, lub
- umowę, do podpisu dostarczy Ci kurier i odbierze od Ciebie kopie dokumentów.
Na pytania odnośnie rat internetowych odpowie doradca Credit Agricole:
telefon: 801 33 00 33 lub +48 71 35 49 553 (z zagranicy i komórek).
Koszt według stawek operatora.
Możesz również skontaktować się z Nami:
telefon: 32 419 01 20
e-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.
Przydatne linki:
- Warunki udzielania kredytu na zakup towarów/usług Credit Agricole Bank Polska S.A.
Informacja o kredycie:
PROSAT FOJCIK SPÓŁKA JAWNA oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.