0
Pomoc

Stan realizacji zamówienia

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta w sklepie KOTLY.COM.PL wpisując odpowiedni numer zamówienia.

Wszystkie informacje na temat przebiegu zamówienia są także wysyłane na adres e-mail podany przy rejestracji w sklepie.
W e-mailu będą umieszczone wszystkie ważne informacje dotyczące:
- numeru zamówienia,
- wybranego sposobu płatności,
- numeru konta bankowego (w przypadku płatności przelewem)
- kwoty do zapłaty,
- ewentualnych rabatów,
- adresu podanego do przesyłki,
- danych osobowych,
- oraz ogólne podsumowanie zamówienia.

Możliwe statusy zamówienia:
- Zamówiony- tzn., że produkt został zaksięgowany w bazie zamówień i został przekazany do realizacji,
- Oczekiwanie na towar- taka informacja pojawia się w przypadku braku zamówionego towaru na stanie magazynowym. Czas realizacji wydłuża się przez rozszerzenie o czas sprowadzenia towaru do nas.
- Anulowane- oznacza rezygnację z zamówienia i jednoczesne przerwanie realizacji,
- Wysłane do klienta (zakończony) - towar opuścił magazyn i został odebrany przez firmę kurierską, która dostarczy produkt na miejsce dostawy.

Nasza strona używa plików cookies. Jeśli chcesz możesz w każdej chwili wyłączyć je w opcjach swojej przeglądarki. OK, zamknij pasek lub dowiedz się więcej.