0
Pomoc

Obsługa ratalna

W sklepie KOTLY.COM.PL stawiamy na najnowocześniejsze i najbardziej Tobie przyjazne rozwiązania w zakresie obsługi klienta. Także wszelkie formalności potrzebne do przyznania Ci kredytu zredukowaliśmy do minimum. Zamów u nas produkt, wypełnij formularz ratalny i podpisz umowę, dostarczoną przez kuriera lub mailowo wysłaną pod wskazany przez Ciebie adres, uzyskaj pozytywną weryfikację przyznania kredytu a my wyślemy towar do Ciebie!

Krok po kroku formularz ratalny:
1. Wybór sposobu zawarcia umowy i dostarczenia dokumentów, w których zgadzasz się na kredyt:
-za pomocą kuriera, który dostarcza Ci dokumenty do podpisu i zabiera podpisane dokumenty do zwrotu do banku
-lub wysłane zostaną one w wiadomości e-mail w formacie PDF.
Jako potwierdzenie i jednocześnie zgodę akceptującą warunki kredytu wysyłasz wtedy symboliczną złotówkę na konto banku (Osoba ubiegająca się o kredyt musi być właścicielem lub współwłaścicielem konta, z którego zostanie wysłany, potwierdzający podpisanie umowy oraz tożsamość, 1 zł.) - ta opcja znacznie przyśpiesza czas realizacji przyznania kredytu.
2. Wybór dogodnych parametrów i ilości rat kredytu, dopasowanych do możliwości Klienta.
3. Wprowadzenie potrzebnych danych osobowych Klienta ubiegającego się o kredyt.
4. Teraz oczekuj na decyzję banku, zadzwoni do Ciebie konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz poprosi o niezbędne informacje potrzebne do weryfikacji.

Po pozytywnej weryfikacji bank informuje sklep o możliwości wydania towaru.


Do dokonania zakupów w systemie ratalnym potrzebujesz jedynie dowodu osobistego oraz aktualnego zaświadczenia o miesięcznym wynagrodzeniu.

Szczegółowe oferty i dokładne informacje na temat warunków zakupów w systemach ratalnych znajdziesz na stronach:

Santander Consumer Bank S.A zapoznaj się z ważnymi informacjami.

Bank Credit Agricole zapoznaj się z ważnymi informacjami.

Nasza strona używa plików cookies. Jeśli chcesz możesz w każdej chwili wyłączyć je w opcjach swojej przeglądarki. OK, zamknij pasek lub dowiedz się więcej.