Contact:  📞 +48 32 415 31 65📱 +48 695 11 88 05
Selling since 1984
Kotly.com.pl
0
HOT DEALS Boilers Container boiler rooms Feeders Fireplace inserts Pellet Stoves Kitchen boilers Air heaters and Air curtains Burners Equipment Radiators Hot water tanks Buffer tanks Solar heating Photovoltaics Air conditioning Heat pumps Underfloor heating Fuels: Coal, Pellets Gas Other products Product Gallery Spare parts and accessories Archive
Kotly.com.pl eRaty Santander Consumer Bank

eRaty Santander Consumer Bank

Elastyczne raty internetowe - sam wybierasz sposób zakupu i liczbę rat. Szybkie i proste - minimum formalności i decyzja nawet w kilka minut.

Santander Consumer Bank Polska S.A.

Jak kupić na e-raty?

1.

Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (lub Credit Agricole Bank Polska S.A.).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

2.

Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

Po otrzymaniu pozytywynej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3.

Potwierdź swoją tożsamość

Potwierdź swoją tożsamość na jeden z dostępnych sposobów:

  • kodem SMS lub
  • przelewem (zwrotnym) 1 zł.

4.

Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin e-sklepu.

  • Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku.
  • Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00.
  • Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
  • Jeżeli kontakt z bankiem jest utrudiony, możesz również skontaktować się z obsługą sklepu (namiar w stopce strony lub zakładce Kontakt) .

 

Najczęściej zadawane pytania w sprawie kredytu

Kliknij w tytuł nagłówka po więcej informacji lub ukryć i zwinąć bieżącą sekcję.

W chwili obecnej współpracujemy z Bankiem Santander Consumer Bank Polska S.A. oraz Credit Agricole Bank Polska S.A.
Zakup na raty możliwy jest od kwoty 100 złotych. Kwota maksymalna uzależniona jest od Banku oraz planu w którym zawierany jest kredyt i wynosi dla Santander Bank Polska S.A do 80 000 zł.
Bank na podstawie oświadczenia danych w wypełnionym wniosku ratalnym dokonuje weryfikacji zdolności kredytowej Klienta oraz określa, czy będą wymagane dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód w każdym z przypadków gdzie wymagane będą dokumenty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.
Przy każdym produkcie znajduje się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat oraz wielkości wpłaty własnej wyliczy miesięczną ratę. Wielkość raty ma charakter informacyjny i stanowi symulacje kalkulacji oferty. Rzeczywiste wielkości rat zaprezentowane będą na wniosku kredytowym w Banku.
Wpłata własna jest dobrowolna, sam decydujesz czy chcesz dokonać wpłaty własnej. Należy jednak pamiętać, że Bank ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty własnej lub o obowiązkowej wpłacie może decydować regulamin promocji czy mechanizm akcji z którym należy się zapoznać przed zawarciem umowy kredytowej.
Wpłatę własną do umowy kredytowej przekazują Państwo kurierowi w momencie doręczenia towaru.
Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep kotly.com przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę w formie leasingu.
Po wydaniu przez Bank pozytywnej decyzji kredytowej, Bank powiadomi Nas o możliwości realizacji zamówionego towaru. Wysyłka nastąpi możliwe jak najszybciej od momentu otrzymania takiej informacji.
Tak. w celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty lub zapoznać się z informacjami umieszczonymi w umowie kredytowej zawartej z Bankiem.

Raty przez Internet to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z domu. Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek ratalny, nawet do 2 minut możesz otrzymać decyzję Banku. Podpisanie umowy kredytu odbywa się przez Internet bez udziału kuriera.

Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.

Wniosek jest ważny i można go wypełnić w przeciągu 48 godzin od momentu otrzymania go z Banku na wskazany adres email. o wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym e-mailu lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem banku.

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Jeśli napotkałeś trudności lub masz dodatkowe pytania związane z samodzielnym złożeniem wniosku ratalnego przez Internet skontaktuj się z nami: telefonicznie lub mailowo (dane w stopce strony lub zakładce kontakt).

W przypadku kredytowania telefonów komórkowych w kanale stacjonarnym wymagana będzie każdorazowo wpłata w wysokości 10% ceny towaru.

Jak wygląda spłata rat w Santander Consumer Bank

On this website we are using cookies files. If you want, you can turn off cookies in your browser settings. OK, close ad or find out more.