Kuchnia węglowa MBS 7 New Line 9.5 kW - biała
Kuchnia węglowa MBS 7 New Line to następca dobrze znanej i popularnej serii 7 EU. Odświeżony wygląd oraz zmienione elementy konstrukcyjne mogą zainteresować klientów, którym zależy na tradycyjnym rozwiązaniu w nowoczesnej formie.
Kuchnia może służyć Nam do gotowania, pieczenia oraz ogrzewania pomieszczenia. W wersji New Line drzwiczki piekarnika zostały wyposażone w szybę, dzięki czemu możemy podglądnąć co dzieje się w środku. Powiększona komora paleniska pozytywnie przekłada się na stałopalność oraz szybsze osiągnięcie potrzebnej temperatury. Standardowo kuchnie MBS wyposażone są w wygodną regulacje ciągu spalin znajdującą się z przodu kuchni, która zarządza szybrem.
Paliwo:
- Drewno (Na tym paliwie spełnia wymogi normy BImSchV 2)
- Węgiel
Brak możliwości dołożenia wężownicy.
Aby potwierdzić jakość sprzedawanej przez nas kuchni węglowej MBS 7 podajemy przykład Pana Piotra który był bohaterem 71 odcinka programu „Nasz nowy dom” wyświetlanego na kanale Polsatu, u którego w trakcie modernizacji jego domu została zainstalowana właśnie taka kuchnia. Można ją zobaczyć i posłuchać opinii Pana Piotra na jej temat od 34 minuty odcinka. Wykorzystanie jej w programie świadczy bardzo dobrze o jakości produktu oraz jego walorach użytkowych.
Wymiary piekarnika
- Szerokość - 43 cm
- Głębokość - 45 cm
- Wysokość - 20 cm
Wymiary płyty grzewczej
- Szerokość - 74 cm
- Głębokość - 46 cm
Wymiary paleniska
- Szerokość - 20 cm
- Głębokość - 33 cm
- Wysokość - 19,5 cm
Parametry
Moc cieplna - węgiel / drewno | 9.5 / 16 kW |
Waga | 74 kg |
Przekrój czopucha | 120 mm |
Sprawność cieplna | 85 / 86 % |
Wysokość | 710 mm |
Szerokość | 815 mm |
Wysokość położenia czopucha od posadzki do jego osi | 575 mm |
Głębokość | 585 mm |
Okres gwarancji | 2 lata |

Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.

W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną (po uzgodnieniu ze sklepem). Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.

Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami.

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.
Na pytania odnośnie rat internetowych odpowie doradca Santander Consumer Bank:
telefon: 801 80 18 55 lub +48 71 773 28 47.
Koszt według stawek operatora.
Możesz również skontaktować się z Nami:
telefon: 32 419 01 20
e-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.
Jak wygodnie kupić na raty w sklepie Kotly.com.pl:
- wystarczy przelew 1 zł i skany Twoich dokumentów – jeśli masz konto bankowe, internetowe, lub
- umowę, do podpisu dostarczy Ci kurier i odbierze od Ciebie kopie dokumentów.
Na pytania odnośnie rat internetowych odpowie doradca Credit Agricole:
telefon: 801 33 00 33 lub +48 71 35 49 553 (z zagranicy i komórek).
Koszt według stawek operatora.
Możesz również skontaktować się z Nami:
telefon: 32 419 01 20
e-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.
Przydatne linki:
- Warunki udzielania kredytu na zakup towarów/usług Credit Agricole Bank Polska S.A.
Informacja o kredycie:
PROSAT FOJCIK SPÓŁKA JAWNA oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.