Dwukierunkowy licznik Fronius Smart Meter TS 65A-3
Dwukierunkowy licznik Fronius Smart Meter TS 65A-3
Fronius Smart Meter to dwukierunkowy, inteligentny licznik, który pozwala rejestrować profil obciążenia oraz optymalizować lokalne wykorzystanie energii. Wysoka dokładność pomiaru i komunikacja Modbus RTU zapewnia płynne dopasowanie mocy wyjściowej falownika do zaprogramowanych wartości. Wraz z Fronius Solar.web, Fronius Smart Meter umożliwia również przejrzystą i wizualizację lokalnej konsumpcji energii. Kompleksowe rozwiązanie z magazynowaniem energii - Fronius Energy Package – wykorzystując komunikację między Fronius Symo Hybrid i Fronius Smart Meter - koordynuje i optymalizuje przepływ energii między instalacją fotowoltaiczną, baterią akumulatorów i odbiornikami. Fronius Smart Meter doskonale sprawdzi się z falownikami Fronius Symo, Symo Hybrid, Galvo, Primo i Eco wyposażonymi we Fronius Datamanager 2.0.
Dane Techniczne | |
Fronius Smart Meter TS 65A-3 | |
Napięcie znamionowe | 208 - 400 V |
Prąd maksymalny | 3 x 65 A |
Przekrój przewodu, tor zasilania | 1 - 16 mm² |
Przekrój przewodu, komunikacja | 0.05 - 1.5 mm² |
Pobór mocy | 1 W |
Prąd rozruchowy | 20 mA |
Klasa dokładności pom. en. czynnej | Class 1 (EN62053-21) / Class B (EN50470-3) |
Klasa dokładności pom. en. biernej | Class 2 (EN 62053-23) |
Maks. prąd krótkotrwały | 1950A /10ms |
Montaż | Indoors (DIN rail) |
Wymiary (wys. x szer. x gł.) | 91.5 x 53.8 x 63.0 mm |
Obudowa | 3 moduły DIN 43880 |
Stopień ochrony | IP 51 (panel przedni), IP 20 (zaciski) |
Zakres temperatur otoczenia | -25 - +65°C |
Interfejs | Modbus RTU (RS485) |
Wyświetlacz | 8-cyfrowy LCD, dotykowy |
Schemat połączeń

Parametry
Typ | Trójfazowy |
Prąd maksymalny | 3 x 65 A |
Szerokość | 53.8 mm |
Wysokość | 91.5 mm |
Pliki
- Karta Katalogowa (688.27 KB)
- Instrukcja obsługi (1.22 MB)
- Gwarancja (315.25 KB)

Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.

W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną (po uzgodnieniu ze sklepem). Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.

Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami.

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.
Na pytania odnośnie rat internetowych odpowie doradca Santander Consumer Bank:
telefon: 801 80 18 55 lub +48 71 773 28 47.
Koszt według stawek operatora.
Możesz również skontaktować się z Nami:
telefon: 32 419 01 20
e-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.
Jak wygodnie kupić na raty w sklepie Kotly.com.pl:
- wystarczy przelew 1 zł i skany Twoich dokumentów – jeśli masz konto bankowe, internetowe, lub
- umowę, do podpisu dostarczy Ci kurier i odbierze od Ciebie kopie dokumentów.
Na pytania odnośnie rat internetowych odpowie doradca Credit Agricole:
telefon: 801 33 00 33 lub +48 71 35 49 553 (z zagranicy i komórek).
Koszt według stawek operatora.
Możesz również skontaktować się z Nami:
telefon: 32 419 01 20
e-mail:
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 18:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.
Przydatne linki:
- Warunki udzielania kredytu na zakup towarów/usług Credit Agricole Bank Polska S.A.
Informacja o kredycie:
PROSAT FOJCIK SPÓŁKA JAWNA oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.