Stan realizacji zam贸wienia mo偶na sprawdzi膰 loguj膮c si臋 do swojego konta w sklepie KOTLY.COM.PL wpisuj膮c odpowiedni numer zam贸wienia.
Wszystkie informacje na temat przebiegu zam贸wienia s膮 tak偶e wysy艂ane na adres e-mail podany przy rejestracji w sklepie.
W e-mailu b臋d膮 umieszczone wszystkie wa偶ne informacje dotycz膮ce:
- numeru zam贸wienia,
- wybranego sposobu p艂atno艣ci,
- numeru konta bankowego (w przypadku p艂atno艣ci przelewem)
- kwoty do zap艂aty,
- ewentualnych rabat贸w,
- adresu podanego do przesy艂ki,
- danych osobowych,
- oraz og贸lne podsumowanie zam贸wienia.
Mo偶liwe statusy zam贸wienia:
- Zam贸wiony- tzn., 偶e produkt zosta艂 zaksi臋gowany w bazie zam贸wie艅 i zosta艂 przekazany do realizacji,
- Oczekiwanie na towar- taka informacja pojawia si臋 w przypadku braku zam贸wionego towaru na stanie magazynowym. Czas realizacji wyd艂u偶a si臋 przez rozszerzenie o czas sprowadzenia towaru do nas.
- Anulowane- oznacza rezygnacj臋 z zam贸wienia i jednoczesne przerwanie realizacji,
- Wys艂ane do klienta (zako艅czony) - towar opu艣ci艂 magazyn i zosta艂 odebrany przez firm臋 kuriersk膮, kt贸ra dostarczy produkt na miejsce dostawy.