0
Pomoc

Gwarancje

Wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty są objęte gwarancją producenta.

Szczegółowe dane dotyczące okresu gwarancji danego produktu znajdziesz w opisie towaru na stronie.

Jeżeli w produkcie objętym gwarancją ujawni się usterka, najszybszym sposobem jest zgłoszenie się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta danego sprzętu (listę Stacji znajdziesz na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta).

Możesz też jeżeli masz jakieś wątpliwości zgłosić się do nas. Nasz sklep internetowy służy wsparciem w tym zakresie, jednak to może wydłużyć proces rozpatrzenia sprawy.

Jeżeli uszkodzony produkt objęty jest gwarancją typu door to door, postępuj zgodnie z procedurą podaną w karcie gwarancyjnej.

Nasza strona używa plików cookies. Jeśli chcesz możesz w każdej chwili wyłączyć je w opcjach swojej przeglądarki. OK, zamknij pasek lub dowiedz się więcej.